diumenge, 22 de gener del 2012

De cuinetes

Fa ja uns mesos que estic de cuinetes. Li he trobat el gust a això dels fogons i, sobretot, el forn. L'única pega és la factura de la llum, que des que ens vam mudar ha augmentat considerablement.
Entre l'afició de la Irene per fer postres, especialment pastissos i el fet que va començar a fer un blog de cuina, vaig començar a mirar blogs de cuina i a poc a poc, m'hi he anat aficionant. Tant, que cada dia en repasso els favorits, que ja en són entre 30 i 40, a la recerca de receptes fàcils i gustoses. De mica en mica, he anat elaborant un recull de receptes a partir de copiar-les dels blogs. Així, quan en vull fer una, no cal que recordi el blog on era i la hi busqui, tan sols m'he de mirar el meu word. Tot i que jo no arribaré a fer un blog especialitzat en cuina, sí que volia "mostrar" les meves experiències culinàries, així que aquí estic, gairebé quatre anys després de la darrera entrada en aquest blog, tornant-hi de nou, aquest cop, però, no per penjar-hi els meus relats o pensaments, sinó les meves fotos i provatures culinàries. La propera entrada, doncs, ja inclorà fotos dels resultats de tantes estones a la cuina.

Hola de nou!

2 comentaris:

Laia ha dit...

Molts ànims guapíssima!!!! Tot i que han passat 4 anys nosaltres seguim aquí i per moooolts anys!

LORE ha dit...

Gràcies!