divendres, 19 de gener del 2007

ATREVIR-SE

Atrevir-se a fer alguna cosa... Atrevir-se a canviar de vida, encara que el futur ens faci por, encara que no sabem què ens passarà demà, encara que trobar feina de nou sigui molt complicat, encara que el seny ens digui que hem de continuar, immòbils mentre la nostra vida passa i no ens omple.
Atrevir-se. Donar el pas. Agafar aire ben fort i deixar anar el que pensem, amb tanta convicció que l'altre no pugui ni tan sols respondre, perquè si diu alguna cosa, l'atreviment s'esvairà, com la boira, com un sospir.
Atrevir-se és una cosa d'allò més complicada quan la teva vida està muntada sobre coses sòlides, quan tens la mania de tenir-ho tot sota control, quan no deixes que ni una coma es bellugui dels teus plans.
Atrevir-se. Llançar-nos al buit, perquè ens espera una vida millor o, si més no, sense tant d'estrés.
Atrevir-se és ara més necessari que mai, perquè si no ho fem avui, demà potser serà massa tard, demà potser ens penedirem de no haver-nos atrevit.
Atrevir-se a canviar la nostra vida és de les coses que requereixen més valor, perquè exigeixen molt d'esforç, perquè ens hem de desacostumar de la rutina, i acostumar-nos al que ens arribarà de nou.
Puc dir, des d'aquestes línies, que jo encara no m'atreveixo... Però m'atreviré. Perquè val lapena. Perquè he de lluitar pel meu somni.

2 comentaris:

rosa ha dit...

Una vegada una persona a qui jo admiro molt, em va dir que n'estava d'orgollosa de mi i que havia estat molt valenta.Ni tan sols ens coneixiem.Però aquest comentari em va fer reflexionar sobre el que jo vaig fer o em va passar. Em sentia culpable. Ara ja no m'hi sento. Vaig donar el pas més gran de la meva vida, sense pensar-m'ho, sense predemitació, i ho vaig fer, vaig saltar de la mà amiga de la persona en que jo ara comparteixo la vida.
Sense pors.Sense remordiments. Malgrat que mai s'esborra de la memòria i sempre està allà sotjant; Ara sóc lliure,lliure per viure i tirar endavant.

Anònim ha dit...

S'ha de canviar la paraula atrevirse per simplement, "seguint fent. Quant t'aturis, sabras quan es el moment, i no et caldrà valor, perque ja el tindras. Cris