dijous, 4 de gener del 2007

La meva primera vegada

És del tot ben estrany. Jo sóc una persona de les d'abans, partidària més de la ploma i el paper que no pas de la pantalla i el teclat, però aquí em teniu.
La vella Morla... és un títol com qualsevol altre, però sempre que ens demanen un nom o bé un títol, sempre pensem en alguna cosa que ens identifiqui. La vella Morla... aquella tortuga malcarada amb al·lèrgia als joves que parlava amb ella mateixa. En el fons, què és un blogg, sinó parlar amb tu mateix i compartir el que et passa pel cap? De moment parlo amb mi, fins que algú em respongui.
Aquesta és la primera vegada que escric i publico un blogg, un terme totalment desconegut per mi fins ahir. I no sé si ho faré bé, o si avorriré tothom, però m'agrada escriure el que em passa pel cap, sense censures més que les meves pròpies, i compartir el meu món, els meus secrets, els meus desitjos amb altra gent.
Com no pot ser d'altra manera, el més normal és que expliqui el per què del títol del meu blogg: la vella Morla. Des de petita m'han fascinat les tortugues i, de fet, en vaig tenir una però no va viure 100 anys, tan sols 6. Morla és el nom de la tortuga de La historia interminable, pel·lícula clau de la meva infància. I, finalment, Morla és el nom del meu saquet d'alegria i pèl, de qui em desperta cada nit amb les seves potetes per colar-se dins el nòrdic, la meva nena. És el nom de la meva gata. Així que,aquí teniu tot el misteri.
I ara què? Doncs esperaré a veure si fa efecte la crida i algú em deixa alguna nota. I, si no, demà escriurè una mica més...

4 comentaris:

Laia ha dit...

Vella Morla... trobo genial això del blog!! sempre m'han agradat les teves reflexions.. hem fan pensar.. per això dubtava al escriure't aquest comentari.. pensava: " si no l'hi escric res... seguirà reflexionant amb ella mateixa i segur que arribarà a una d'aquelles conclusions tan personals que sempre ens agraden" jeje.. però tot i que jo sóc de ciències i davant d'una filóloga les meves faltes ortogràfiques poden ser garrafals.. aquí hem tens!! esperant el teu pròxim pensament per filosafar-hi plegades!! ;-)

Marta ha dit...

Hola Lore!.
Ja t'he linkat en el meu blog, ara es possible que rebis mes visites!.
Un petonet i benvinguda!.

Cristina ha dit...

Hola Lore, benvinguda al mon dels blogs, caramb quines casualitat, avui m'he enrecordat de tu perque tinc un llibre en catala d'errors més freqüents, í he pensat, que sort tenien els de la teva feina que els hi donaves classe, jo ara en aquesta nova feina, ni el parlo i ho trovo a faltar. Mentres tingui conexio i temps intentare llegirte. No em tinguis en conte les faltes, si vols me les corregeixes.

Anònim ha dit...

preberite celoten blog, kar dober