dimecres, 21 de febrer del 2007

Esperança

Avui el món em sembla una mica millor. Avui crec que el món no és ple de gent que va a la seva, ni que s'aprofita dels altres. Avui crec una mica més en la bondat de l'èsser humà. I és que ahir vaig perdre la meva agenda, plena d'anotacions personals i de dades confidencials -el meu número de compte, números de telèfon, adreces...- i avui he trucat a l'atenció al client dels Ferrocarrils de la Generalitat, més per protocol que no pas amb l'esperança de rebre bones notícies, i resulta que la tenien a Provença. L'he recollit i estava tot tal i com ho tenia.

Avui qui sigui qui m'ha tornat l'agenda, m'ha fet recobrar l'esperança en la bondat de l'èsser humà, que ja havia perdut fa temps.I, malgrat els núvols, he vist sortir de nou el sol.

1 comentari:

Marta ha dit...

Lore, el mon està ple de bona gent, mira al teu voltant, i digues a qui veus ... Veus dona?
La bona gent acaba amb la bona gent!.